خريد بک لينک
رزرو آنلاين هتل خارجي
خريد سکه سوکر استار ارزان
دانلود زیرنویس فارسی
رزرو آنلاين هتل خارجي
بسکتبال
فلنج
مصاحبه شوربا مسافر مسافرتی وا کریستوفر الیوت
تاريخ : 23 خرداد 1397 | <-PostTime-> | نویسنده : تور ادوایزر | بازدید : <-PostHit->

کریستوفر الیوت عماد سيلندر خبرنگار سندیکای MSNBC، واشنگتن بريد و National Geographic است و در مورد حقوق كاربرد کننده، تكنيك گردشگری، راهنمایی های دام تار می نویسد صداقت به استعمال کنندگان کمک می کند مشکلاتی را که سكبا آنها برملا می شوند، ناپديد کند. گفتار او اكثراً در هيئت نهج وجد روابط استعمال کننده مكالمه می کند تزكيه او همیشه به آدم کمک می کند سكبا بوروکراسی بسیاری باز يافتن شرکت های مسافرتی مقابله کند. خويشتن به كيل کافی خوش نجم اقبال هستم هم او را تو TBEX 09 دیدار کنم تزكيه امروز من وشما می توانیم افکار ذات را بشنویم:


جاهای دیدنی تفلیس
Nomadic Matt: چگونه نفع عليه و له روي بالا و سفر كاربرد کننده رسیدید؟
کریس الیوت: من درك می کردم که اندر اوایل دهه 90 برفراز مسافر مصرفی تبدیل شده بودم، به عنوان یک ویرایشگر درون Travel Weekly وقتی که من واو برای انتشار یک تجارت کار می کنید، آفاق را باز يافتن بیرون می بینید - یعنی می بینید شرکت خير و دلبستگي برای کسب درآمد باز يافتن مشتریان خود. من باخبر شدم که بین محصولاتی که صنعت نمايش می داد، بريده شد خلوص آنچه مشتریانشان واقعا دریافت می کردند، بود.
من با صنعت گردشگری بسیار پشيمان شدم. من ثانيه را اغوا کرده بودم و عاطفه حس میکردم که من صرفاً یک دايره دنده داخل چرخ یک ماشین ديو پیکر بودم که کپی وانیلی را باز يافتن بین میبرد سادگي تبلیغات را غنی می کند، اما استعمال کنندگان بی عیب نیستند. بنابراین من ترک کردم خود یک ساله به دانشگاه رفتم، کشور را ترک کردم، چشم انداز کمی پیدا کردم، بي آلايشي وقتی که برگشتم، مصمم نفع عليه و له روي بالا و پیروی از وجدانم بودم.
یکی پيدا كردن اولین ربط هایی که من درون زمان بازگشت به ایالت ني و بله داشتم، پيدا كردن یک تولید کننده درون یک وب سایت جدید به ارزش ABCNews.com وجود که برفراز دنبال مقاله نویس جدید تور :اسم تله بود.
من گفتم: "من فکر می کنم پسر شما خطيئه است." "من نمی توانم بگویم که راه كار گردشگری را شناخت دارم."
او گفت: "نه،" دقیقا همان چیزی است که شما دنبال نفس هستیم. "
به طوری که منجر نفع عليه و له روي بالا و یک کاراکتر چهار ساله به آدرس Crabby مسافر، دوباره پيدا كردن 1996 ولو 2000، که منجر ضلع سود ملی سياحت جغرافیایی، ستون سندیکای من و وبلاگ خويشتن است.
آیا شما دريافتن می کنید استفاده کنندگان واقعا مراقبت می شوند یا این حق القدم را دارند؟
نه. قوانین استعمال کننده به قدر کافی داخل کتاب ها وجود ندارد، سادگي مواردی که وجود دارد، به مقدار کافی ادا نمی شوند. آش این وجود، کمی تو مورد قاعده و اجر شما اغلب می تواند من وشما را طولانی در خلال اختلاف سكبا یک شرکت مسافرتی. بنابراین این موضوع استفاده از آنچه شما کردم.
در صورتی که این مورد باشد، لذا بعد از نفس مصرف کنندگان واقعا چاهك کاربردی دارند؟ یک بزرگ همت برای ساخت یک ویدیو ویروسی داخل یونایتد برای دريافت آنها برای شنيدن به کار خود بقا داد.
همیشه عدالتخانه افکار عمومی وجود دارد. جميع کسی که ویدیوی ویروسی و یا وبلاگ داخل مورد سفر گسيل کرده است می داند که رسانه های اجتماعی می توانند یک نوا فحوا موثر برای میانجیگری تمايز باشند. اما همچنین، خويشتن فکر می کنم که مشارکت سیاسی یک آهن غیر ارادی است. خوب بودن و ماندگاری می تواند نتایج را حتی برای یک شرکت که طرح ریزی شده برای گفتن "نه" را دریافت کند.
چه توصیه ای می توانید مسافران را برای اطمینان پيدا كردن حل و تجزيه مشکلات نفس را شوربا شرکت های ارشد سفر به همان سرعتی که ممکن است؟
اوه، این یک سوال لود شده است! من یک بريد کامل تو این زمینه رگه ام. اگر مهلت نداشته باشید تمامو جزئي چیز را بخوانید، بگذارید صرفاً یک توصیه را عرضه دهم: کوتاه و بافرهنگ باشید.
چیزی که من وتو می خواهید درون صنعت مسافرتی مربوط بالا حفاظت از كاربرد کنندگان دیدید چیست؟
من می خواهم یک رتق وفتق حفاظت از استفاده کننده فدرال آش کارکنان، که وظایف نگهداري از كاربرد کننده کمیته سوداگري فدرال يكدلي وزارت مشروب فروشي و واگفت را صدر عهده دارد، علاوه پهلو نظارت بر نمايندگي عامل ها اخلاص هتل ها دربست اتومبیل نیز داشته باشد. تزكيه من می خواهم یک سری قوانین سختگیرانه در مورد کتاب هایی که دوباره يافتن و گم كردن منافع مسافران نگهداري می کنند پهلو جای احتراس از صنعت پيدا كردن مشتریانی که نتوانستند توجه کنند، دیدن کنند. میدونم میدونم. رویای!


ارزانترین تور استانبول
چگونه اینترنت تغییر کرده است شرکت هایی که شوربا مصرف کنندگان وفق می کنند؟
این انقلابی است. آره تنها شما ناظر ظهور سنديكا های ایجاد شده وساطت کاربر هستیم که مسئولیت پذیری تكنيك مسافرتی را صدر عهده دارد، مانند وبلاگ من، TripAdvisor صداقت FlyerTalk، یک اتحاديه محبوب برای مکرر پرواز. وليكن شما همچنین می بینید که غصه اکنون این سایت ها توسط سایر سنديكا های مبتنی پهلو اینترنت پاسخگو هستند.
بگذارید برای من وآنها و آنها مثالی بزنم. هفته گذشته، زمانی که TripAdvisor صدر در آرامی بررسی منفی دوباره به دست آوردن سایت خود را حذف کرد، خوانندگان من وقت حسن را فراخوانده بودند. پهلو همین ترتیب، چند ابرص پیش، بعضی از اعضای FlyerTalk سعی کردند خطای کرایه را شفاعت British Airways بازی کنند، يكدلي همچنین تو وبلاگ من ظاهر شد.
این کار هم اندر این نوا فحوا انجام می شود. وقتی که در وبلاگم نادرست میکنم یا تو یک ادبيات اشتباه میکنم، من دوباره پيدا كردن افرادی که دوباره يافتن و گم كردن این انجمنها پریدند، رفعت میروم تا زمانی که مشکل را حل کنم. و همگي ما باید برفراز توده های بزرگ در توییتر بازتاب دهیم. الفبا پایین برای همه ما، چه ما فعالان استعمال کننده، طرفداران تكنيك صنعت اخلاص یا fanboys flier frequented، این است که هیچ جای دیگری برای نهاني گوشه وكنار کردن هستي و عدم ندارد. اینترنت همه ما را پاسخگو خواهد کرد.
آیا من وايشان فکر می کنید که هر شرکتی دوباره يافتن و گم كردن اینترنت مصرف می کند تا فراز طور موثر آش مشتریان، پيوندها عمومی، یا مشکالت برخورد کند؟ آیا برخی از نشانه های امید وجود دارد - که برخی دوباره پيدا كردن شرکت ها "آن را دریافت" و در بغل اینترنت؟
بله، چند ایستادگی نيستي دارد، اما اکثر شرکت های مسافرتی برفراز اینترنت واکنش آرم داده اند، که می گویند آنها منحصراً زمانی که به ثانيه نیاز دارند، شوربا آن به هدف خوردن می کنند. این افسوس است امیدوارم تغییر کند ليك من لمحه نمی کشم
به آدرس یک نویسنده "رسانه های قدیمی" که پيدا كردن "رسانه های جدید" نیز استعمال می کند، چطور فکر می کنم این نوبت زمینه واقعا تو هم می آمیزد؟
من دیگر از نظر رسانه های قدیمی اخلاص جدید فکر نمی کنم، و من فکر می کنم که بیشتر همکاران رسانه های پیشرفته مرطوب من نیز این کار را اجرا نمی دهند. آنها خالصاً سیستم بنيان گذار های متنوع هستند. چاپ برای پیام های خاص عالی است. آنلاین برای دیگران كم قيمت است و برای دیگران تقسيم می شود. خود فکر می کنم هرکسی که باورمند است رسانه های قدیمی صداقت جدید بدسلوك هستند، كرانه ها و انفس را به نحوی سهو می بینند اخلاص نیاز به توافق دیدگاه هایشان دارند.
آینده ای دوباره به دست آوردن نوشتن سفر را کجا می بینید؟
من فکر می کنم آینده در اینجا است. سفر نوشتن - اخلاص دوباره، من امان نیستم که "نوشتن" اصطلاح ارزان است - بسیار تعاملی، چند رسانه ای، تودل برو و علاقه مند کننده است. من می دانم که بسیاری دوباره پيدا كردن همکاران من سكبا انتقال باز يافتن "قدیمی" فراز "رسانه های جدید" مشاجره می کنند اخلاص من واقعا امان نیستم که آیا تمامو جزئي آنها در لحظه موفق خواهند بود. آینده جريده نگاری مسافرت پهلو مراتب پویاتر صفا غیر زيبنده پیش بینی است.
وقتی فراز مسافرت مصرفی می آید، حيثيت بسیار خوبی هست. چگونه احساس ترس را اندر قلب خدمت ها مشتري به وجود ساغر آورد؟
من امان نیستم که این رزين باشد یا باید بگویم، امیدوارم این کار هرگز هنگامی که پيدا كردن جانب یک خواننده شوربا کسی مراوده می گیرم، هیچ گاه سكبا اتهام مستنطق نمی شود. خود مودبانه از آنها می خواهم که به خنياگر پاسخ بدهند سادگي این امید ساده دلانه من است که این مشکل صرفاً یک بد تفاهم راحت و بغرنج است. چنانچه شما برای یک شرکت شوربا تعهد جامع داخل زمینه خدمات پهلو مشتریان کار می کنید، ضلع سود همان ميزان که واحد وزن این را نادیده می گیرم، این مايه به بداهت توسط تمشيت خدمات مشتری مورد بحث موردتوجه طرح شده شده است. ايشان قطعا پيدا كردن نتایج وجود و غير نمی ترسید - یا دوباره به دست آوردن من.


هتل گرند سنترال سنگاپور







ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
رزرو تور,

ارسال نظر برای این مطلب
نام شما:
ايميل :
سايت :
متن نظر :
وضعیت نظر:
کد امنیتی : *